tuturor le plac brandurile "responsabile social", asa e civilizat si firesc. insa si mai mult plac brandurile care mizeaza pe individual, pe autentic, pe realitate, pe defecte, atat de umane, incantatoare si fascinante. prima data cand am vazut un print benetton m-am intrebat, inconstient, de ce au pus-o pe tipa aceea pistruiata ca model. super pistruiata. dupa aia, m-am dumirit si am realizat ca tocmai asta e ideea, pentru benetton, oamenii sunt inaintea hainelor. nu mai este vorba despre modelele slabe care nu trebuie sa aiba nici o expresie faciala atunci cand merg pe catwalk pentru a pune haina in evidenta. este vorba despre oameni si abia apoi de haine. e nevoie de curaj sa faci asta si mai ales e nevoie de notorietate, de calitate. imi place benetton, in primul rand pentru mesajul general pe care il transmit si abia apoi pentru haine. sisley e tot marca benetton si nu are nimic de-a face cu the people and their sufferings. sisley e lux si eleganta. benetton, asa cum il stim cu totii, verde si scump, vorbeste despre unicitate si diversitate si asta atrage. de curand si dove a pornit o mega campanie pe tema frumusetii adevarate. toti bucurestenii au vazut cel putin o data imaginea batranei de 93 de ani, intinsa pe cladirea universitatii. la fel ca la benetton, mesajul nu are legatura cu produsele dove, insa mesajul ajuta clar la imaginea pe care dove si-o construieste, sau mai bine zis noua imagine. oamenii le asociaza si apoi cumpara si produsele, mai ales ca oamenii nu sunt modele de pe catwalk, sunt femeile din printurile dove, etc etc. oamenii se identifica cu cei din reclame, cu oamenii obisnuiti, sunt impresionati de faptul ca asemenea giganti promoveaza frumusetea autentica, cea care caracterizeaza pe oricine si cumpara si produsele. foarte tare. cu asemenea campanii nu ai cum sa nu mergi la sigur, decat in cazul unor companii mediocre. evident, sunt o gramada de alti factori.
deci, sa vedem frumusetea adevarata si oamenii in general:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu