la concursul organizat de iqads anul acesta(cannes predictions), am avut ocazia sa vizionez cele mai bune 50 de spoturi din intreaga lume din anul 2006. pot parea lipsita de o parere critica si obiectiva, insa majoritatea reclamelor mi s-au parut extraordinare. dintre cele care mi-au ramas in minte, amintesc reclama indiana pentru wrigley, cea de la dove (care a castigat grand prix-ul pentru film lions si un alt premiu pentru marketing viral, nu mai tin minte exact), reclamele thailandeze pentru produse cosmetice (din pacate am uitat numele produselor). am remarcat ironia cu privire la obsesia tinerelor asiatice pentru genti Luis Vuitton si mi s-a parut chiar reusita.
la cannes lions 2007, grand prix-ul pentru categoria corporate image a fost castigat de catre ogilvy and mather canada pentru clientul unilever (dove). la categoria household products premiul cel mare a revenit Saatchi and Saatchi USA pentru maioneza si ketchup. la press lions am castigat si noi (impropriu spus, de fapt agentia GMP) bronzul pentru printul Mandra (lapte).
tot la rubrica press lions, foarte tare mi s-a parut si printul Mr Caramone, pentru Snickers.
o alta reclama pe care am remarcat-o, cea de la axe pentru integrated grand prix, realizata de vegaolmosponce din buenos aires.
felicitari celor de la GMP pentru premiu, cat si celor de la Starcom, care au primit Silver Lion la categoria A13 - Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages pentru campania realizata pentru Avon, 1 in 8 women.
luni, 30 iulie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu